søndag den 11. november 2012

Juleåbning hos Frk. Iberis – hvor var det smukt !
Min mand og jeg har tilbragt weekenden i det fynske, og da jeg så at Frk. Iberis inviterede til årets juleåbning i hendes dejlige butik, MÅTTE jeg forbi, og jeg kan kun anbefale andre at gøre det samme - det er ikke mindre end en eventyrlig oplevelse.
 













For os der ikke bor på Fyn, men som er på vej over det fynske land susende ad motorvejen, ja så er Frk. Iberis et dejligt sted at holde en strække ben pause. Iben har sin eventyrlige butik stort set ved siden af afkørselsrampen på den sidste afkørsel inden Lillebæltsbroen når man kommer fra Sjælland mod Jylland, så det er bare så nemt at tage denne lille afstikker.



Tak for sidst Iben, det var super inspirerende og hyggeligt at besøge dig og din dejlige butik, og jeg lover dig, at jeg kommer igen så snart jeg er på de kanter, det er der slet ingen tvivl om!


8 kommentarer:

  1. Jeg har lige siddet og slubret alle dejlighederne igennem på Frk. Iberis Blog, og så kommer dit indlæg. Du er heldig, som har været der, men også tak for tippet til næste gang, jeg skal over Fyn. Det har jeg ikke tænkt på før, altså at butikken lå så tæt på motorvejen.

    SvarSlet
  2. Godaften Anita.Ja! jeg siger også tak for tippet.Kører tit til det Jyske,så jeg skal da lige et smut til butikken næste gang vi er på de kanter.
    Det ser ganske rigtigt helt eventyrligt ud.
    Knus Jette

    SvarSlet
  3. Ja, mange tak for tippet om, at det er så nemt at komme til Frk.Iberis. Det er desværre ikke så tit vi kører til Jylland, men for søren, vi kørte jo lige forbi i efterårsferien. Nå, det må blive en anden gang for jeg er ikke i tvivl om, at det er en god oplevelse.

    /Birgitte - som ønsker dig en god uge

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ina, Jette og Birgitte
      At Frk. Iberis ligger så tæt på motorvejen var jeg heller ikke klar over før vi var der, og jeg derfor kunne se hvilken fordel det er, når man er på de kanter. Derfor måtte I også bare have dette tip, for det er jo super, at det er så nemt at planlægge et besøg, hvis man alligevel kommer susende der ude på motorvejen.
      I må have en god aften alle tre.
      Have hilsen
      Anita

      Slet
  4. Og mig som slet ikke er særlig julefreaket, men bor rimelig tæt på Frk. Iberis.... ja, jeg fristes til at tage på julekik!! (Hvordan kom det dog over min mund... ;o) Nå jo! Det er jo fordi Emma bor samme sted!! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaaa jeg ved ikke Fru Friis hvordan det kunne komme over din mund ;0)) men jeg ved du ikke bliver skuffet, når du kommer til den eventyrlige stald som danner rammen om denne dejlige blomsterbutik. Jeg så desværre ikke noget til Emma, men det kan være du er mere heldig end mig.
      God tur !
      Have Hilsen
      Anita

      Slet
  5. Tak for billederne, når man nu ikke kan være der selv, så er det skønt at stikke næsen i billeder derfra :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er godt vi kan give hinanden lidt juleinspiration.
      Have hilsen
      Anita

      Slet